__

Den mysigaste platsen på jorden

Ja, min ridbana med tända lampor i mörkret, det är den bästa, mysigaste och mest fridfulla platsen på jorden för mig. Snön har smält undan och underlaget är super att rida på, så Lorden och jag gjorde ett pass där nu på kvällen. Han var jättefin, vi hoppade en studsserie och han hoppade så himla väl. Avslutade med att jobba i lägre form i trav på serpentiner, volter och en hel del skänkelvikningar. Han var så fin. Ridbanan är min underbara plats där alla tankar försvinner och det enda man känner är lugn och harmoni. Jag älskar det.

Valence åkte jag till ridhuset med på förmiddagen och småhoppade lite för första gången sedan Billdal, tillsammans med min vän Amanda och hennes häst. Valle var taggad men hoppade väl! Jobbade igenom honom ganska ordentligt på marken också, vilket behövdes. Men stundtals kändes han riktigt, riktigt fin. Blir mycket dressyrarbete nu fram till februari.

Kulan reds ut idag, första gången efter en veckas vila. Han var busig och extremt pigg! Men hur fin som helst!

Madonna longerades och de andra vilade.

Nu ska jag gå ut med vänner och min fina tvillingsyster på Värdshuset i Mariefred, liveband och allt. Blir hur mysigt och roligt som helst! :)


Kommentarer
Elin säger:

Har du en tvillingayster och hur många fler syskon har du? :)

2011-12-26 | 01:05:20
Bloggadress: http://ljungeln.blogg.se/
Sandra Nilsson säger:

kan du inte fotta paddocken och lägga upp ? :)

p.s. du verkar är riktigt duktig !

2011-12-27 | 09:32:36
Anonym säger:

Hej. Tycker du är superduktig :D ska du till Falsterbo nästa år? Hade du inte kunnat lägga upp den allra äldsta bilden och filmen du har på dina hästar? Hade varit kul att se vilken förändring det är :)

2011-12-27 | 23:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback