__

Gäspa och gnägga - samtidigt?

Alltså det var bland det gulligaste jag har sett, lilla Donnis var trött i morse när jag kom in i stallet och tände lampan. Först låg hon ner i boxen, och jag fick komma in och gosa lite med henne. Sen när jag gick mot sadelkammaren reste hon sig upp, gnäggade och gäspade samtidigt!? Jag trodde inte ens att det gick... Hihi, men Donnis pratar mycket och gärna, alltid! Så söt!

Nu kommer hovslagaren snart och skor Lorden, sen ska jag rida fram till eftermiddagen. Då ska jag åka och köpa några nya tävlingstäcken av en modell som jag redan har två av varav ett tyvärr gick sönder. Ska köpa två till så att Valle, Caruso och Donna kan ha likadana, tjocka och varma stalltäcken under meeting. Tycker det är så fint när de har likadana täcken :) Mamma och pappa köper ett som julklapp, och jag köper ett som min egen julklapp helt enkelt! :) 

Ha en bra dag allihopa!

En mycket speciell flicka som tar upp en stor plats i stallet, så underbar personlighet!

(Täcket Valle har på sig i bakgrunden är det jag ska köpa) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback