__

Lite mer uppdatering!

Nu har vi äntligen fått tillbaka internet!

Jag har varit hos min fina vän Fredrika från igår. Vi var på Heron och åt middag och tittade på bio igår kväll, och idag fick jag återigen hoppa hennes superfina hästar! Idag stod inte hennes underbara Columbo i centrum utan hennes riktigt fina Carlotta! Hon var hur fin som helst och Fredrika avslutade med att höja upp en oxer till ca 145 till oss, sjukt kul var det! Hon hoppade så fint!

Nu ska vi ut en stund i stallet eftersom att vi är hemma hos oss! Alla hästarna känns riktigt fina nu och jag är supertaggad inför säsongen! Pay'n jumpen på Runsten nästa vecka ska bli superroligt! Jag kanske till och med får hoppa Fredrikas två hästar då också, sen ska ju Valence, Caruso, Lorden och Madonna följa med och få smyga igång säsongen med en banhoppning över tävlingshinderna på Runsten!

Har flera frågor jag ska svara på också, ska försöka hinna med det senare ikväll!


Kommentarer
Rebecka säger:

Gud vad fina! :)

Har du aldrig varit höjdrädd eller liknande? Isf, hur kom du över det? (:

2011-12-30 | 21:44:52
Bloggadress: http://rebeckabinkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback