__

Lördag

Hästarna går bra men det är förstås lite småtråkigt nu när stjärnorna i stallet vilar, Valence, Caruso och Madonna!

Lorden, Kulan och Diablo är däremot jättefina! Så det är kul. Imorgon ska jag på pay'n jump med Amoremi och Scrållan. Bådza ska hoppa mycket små hinder, 60 och 70 cm. Scrållan gör sin livs första start, och Amis har ju inte hoppat sen i somras men Kicki ville att hon skulle få komma ut och göra något roligt. Får se hur roligt hon tycker det är med alla tittiga hinder nu efter så lång paus... ;)

Jag har däremot lite bloggtorka. Så ni får jättegärna komma med tips och frågor!

Nu ska jag ut med mina vänner, ska bli riktigt kul!

Sofia och jag på Irland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback