__

Tusen saker att göra!

Vill tacka för alla kommentarer! Känns som att det kommer in fler och fler hela tiden, vilket är jätteroligt! Jag blir mycket mer motiverad till att skriva då! Tack! :)

Idag är det en otroligt stressig dag med tusen saker att göra. Jag måste så gott som göra klart allt inför resan till Billdal imorgon. Men jag måste åka hemifrån vid halv fem idag till Runsten för att träna för Ted. Kommer inte komma hem förrän vid elva ikväll heller. Imorgon bitti åker jag återigen till Runsten för att träna för Ted med två hästar. Kommer hem vid halv två och vid tre rullar lastbilen mot Billdal för tävling med Valence. Kommer sedan hem söndag natt.

Så nu måste jag ut och packa klart skåpet, göra klart stallet, packa hö och annat inför resan till Billdal.

Sedan åker jag och tränar med Valence och Caruso, Erika följer med och hjälper mig. Hon kommer filma också. Amanda sover sedan över här och följer med mig imorgon. Johanna och Elin tar hand om hästarna här hemma medan jag är borta fre-sön. TACK ALLIHOPA, NI ÄR GULD VÄRDA!

Kommentarer
Rebecka säger:

Lycka till så mycket i helgen! :D

Men vad jobbar du med? Eller är hästarna ditt jobb? Och bor du ensam eller med dina föräldrar?

Vill också säga att du rider hemskt bra, och är en förebild för mig och min lilla ponny!

2011-12-01 | 19:09:10
Bloggadress: http://rebeckabinkle.blogg.se/
Siri säger:

Haha, känner mig som en fanatisk stalker. Först drömmer jag om dig och idag körde jag bakom dig när du var påväg hem från Runsten. Förlåt för att jag körde om men jag hade extremt bråttom till jobbet.

2011-12-02 | 17:12:06
Bloggadress: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback