__

VALENCE KVAL 140 BILLDAL

Här är Valle och jag i 140-kvalet i Billdal. Vi rev första hindret. Jag hade väldigt svårt att känna av avstånden till hinderna och höll typ på att åka av i trekombinationen. Men ni får ha överseende, jag hade ju som sagt sovit två timmar i bilen på morgonen i spöregn när vi till slut kommit fram till tävlingsplatsen. Detta var också min livs första tävling som jag kände att det inte var kul att tävla, men det berodde självklart på omständigheterna. All panik, gråt och ångest tröttade nog ut mig fullständigt framförallt mentalt.

Nu känner jag redan att jag längtar till nästa tävlingssäsong börjar, men vintern är nyttig för att landa, vila upp oss och jobba med saker vi måste bli bättre på.



Kommentarer
Mikaela säger:

Tycker du ska vara väldigt nöjd med din runda iom omständigheterna. You rock! =)

2011-12-08 | 20:41:40
Karin säger:

Den där hästen är inte lätt alltså men ojoj filken kapacitet! Förstår verkligen att han är värd allt slit!

2011-12-11 | 00:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback