__

Dagens ridpass

Har ridit alla hästarna utom Kulan idag som fick vila. Var på Runsten under dagen så hade lite mindre tid än vanligt!

Nu har jag en kompis här så kommer inte kunna skriva utförligt idag om ridpassen!

Men imorgon ska jag ha träningar vilket ska bli jätteroligt! :) På kvällen ska jag åka och hoppa i ridhuset på kvällen med en kompis, har inte riktigt bestämt mig vilken häst som får följa med ännu.

Imorgon ska jag också hinna klippa Valle och Caruso!

I helgen är det tävling båda dagarna! :) Nationellt på lördagen där Caruso och Valence går en varsinn 140-klass. Regionalt på söndagen med Kulan som går 115 och 120 avdB och Madonna som går 120 och så debuterar vi 130 tillsammans! :) Ska bli jättekul!

Har fått frågor om jag kan filma vardagspassen lite mer. Det kan bli lite svårt då jag nästan alltid rider själv men ska verkligen försöka filma ett par pass i veckan iallafall! Bara jag hittar någon som kan tänka sig hjälpa mig med filmningen!

Hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback