__

En blogg jag läser!

Jag tänkte tipsa om en riktigt bra blogg som en av mina närmaste vänner driver. Hon heter Zara Knutson och har placeringar upp i svår hoppning på hästar hon själv utbildat från början!

Zara är en otroligt duktig ryttare som tyvärr haft lite otur med hästarna hemma, så hon har jobbat i ett stall nere i Skåne och har nu begivit sig till Tyskland där hon jobbar som beridare i ett toppstall. Hon skriver väldigt väl och det är spännande att följa hennes vardag där nere. Hon har även en av sina egna hästar med sig dit!

Självklart är det otroligt tomt och tråkigt att inte kunna träffa min underbara vän nu när hon bor i Tyskland, men det är härligt att kunna följa hennes vardag ändå genom bloggen. Zara är en fantastisk vän och om jag i framtiden skulle starta en verksamhet tillsammans med någon skulle jag väldigt gärna göra det tillsammans med henne!

www.zaraknutson.blogg.se

En bild på Zara när hon red Valence hemma hos mig! :)


Kommentarer
Zara säger:

ÅÅH jag vill träffa dig nununu!!! Saknar hela gänget huur mycket som helst!

2011-11-01 | 21:22:27
Lindish säger:

Gud vad lika ni är på den bilden!!

2011-11-02 | 18:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback