__

Jag blir ju så glad!

När jag får ett sånt här meddelande, kan jag inte bli annat än lycklig! :D

Tack snälla Amanda för igår! Calle är världens finaste häst och jag är så lycklig över att jag fick köpa honom av dig:) Han är min drömhäst! Han var pigg och glad när han kom hem och man märkte på honom att han var stolt över sig själv:)

ÅH, tänk vilken tur att Calle fick hamna hos en så himla bra ägare och ett toppenhem! Så himla glad över det, det hade inte kunnat bli bättre! Tack Linda för en jättetrevlig tävlingsdag, så roligt att träffa er båda två!





Kommentarer
Sanna säger:

kan vi inte få se filmer på honom från tävlingen? älskar den hästen, så fiiiiiin

2011-11-14 | 11:49:38
Jessica säger:

åh vad härligt! Det bästa som finns är när man kan sälja en häst till ett ställe där man verkligen vet att hästen kommer få det bra! :)

2011-11-15 | 20:45:32
Bloggadress: http://snurraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback