__

Lord Greystoke - en fråga

Hej. Ska du inte sälja lorden längre då? Tänkte eftersom ni sålde Calle för att lorden inte gick igenom?


Det har vi inte bestämt ännu. Jag tänker i alla fall behålla honom ett bra tag in på nästa år, vill att han ska vara stadig i 140-klasser innan han eventuellt säljs. Det beror lite på hur allt ser ut då, men egentligen ska jag bara ha tre hästar så jag kan ha samarbete med andra hästägare och ha fler försäljningshästar hemma. Nu när Calle är såld istället har vi absolut ingen brådska att sälja Lorden. Han hade ju en lös benbit på röntgen när vi skulle sälja honom så då valde jag att behålla honom, operera och sätta igång. Jag är förvånad över att han kämpat så mycket för mig, trots att denna lilla benbit irriterat och gjort ont. Han har ett flertal nollor och placeringar i 130-klasser, även felfri nationellt. Jag är alldeles för nyfiken på hur han kan utvecklas nu, eftersom han är helt otittig på hinder, älskar att hoppa, grymt försiktig och har så stort hopp och kapacitet. Så nu behåller jag honom så länge som möjligt!







Kommentarer

Var lorden halt av sin benbit? Om inte, har han ju kanske inte varit besvärad av den, utan den har bara funnits där och isf inte påverkat honom och hans prestationer:)

Kul blogg!!

2011-11-25 | 06:52:59
Terese säger:

Var lorden halt av sin benbit?

2011-11-25 | 07:01:04
matilda säger:

Ska bli kul att följa er :)

2011-11-25 | 08:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback