__

Tävling imorgon...

Lady Madonna och Silver Bullet ska tävla även denna helg. Tyvärr bet Paul sönder Kulans bett idag så måste ha ett annat på honom imorgon. Hoppas det fungerar bra det också!

Kulan startar bara en 120 avd B och Madonna går 120 och 130 imorgon. Jag startar som nummer 99 i första klassen så kommer åka mycket senare än klassen börjar och lära mig banan från sidan istället. Annars får hästarna åka 1 h och 45 min tidigare bara för min bangång och stå hur länge som helst i transporten, vilket känns onödigt. Har lärt mig många banor i huvudet från sidan, och det brukar gå bra ändå.

Förra året var det så många strykna så vi hann aldrig gå banan i sladdpausen som var utsatt mitt i klassen, så jag fick titta på två ekipage och sedan gå in i 140 elit med Valence. Det var lite pirrigt, men bra gick det! :)

Kommentarer
Anonym säger:

Wow du rider verkligen så himla bra!!! Finare ekipage än er får man väl leta efter:)

2011-11-13 | 16:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback