__

Världens finaste Caruso

Alltså ååååhhhh vad arg jag är. Helvetesjäklaskit. Red som en kratta i 145 på Caruso idag och resultatet blev därefter. Men Caruso hoppade så fint och i mitten av banan fick jag en galet fin känsla. Tror att han kommer bli snäppet bättre än Vallis faktiskt, så underbar. Jag red däremot som skit. Kom inte igång alls på ettan, tappade linjen helt ioch hållet öå fyran... Sen kom vi igång och han hoppade så fint. Sen fick jag återigen hjärnsläpp på sista hindret. Fattar ingenting. Brukar normalt sätt inte sätta hästarna i skiten men idag gjorde jag verkligen det på Caruso.. Så synd när han är topptopp o jag klantar mig på det här sättet. Jaja, tur att vi har så stort förtroende för varandra . Nu glömmer vi detta, laddar vi bara för 140 imorgon och tar med oss rutinen från denna runda. Sånt händer!

Valence och Madonna var båda felfria i 130 idag! :D Donnis var superfin, sååå kul att hon satte nollan nu! :D Valle var het men kändes ändå helt okej inför morgondagens 140-kval. Madonna debuterar 135.

Kommentarer
alex säger:

Hej! Jag hsr följt din blogg nästan från start, men jag undrar vad du anser att en fyraåring, som ligger bra till i utbildning, ska kunna? Inom hoppningen asså? :)

2011-11-19 | 10:41:11
Jessica säger:

Vad roligt att det går bra! Grattis! :)

2011-11-19 | 13:50:23
Bloggadress: http://snurraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback