__

En dag med fullt upp

Idag har det varit en stressig dag. Har bara hunnit skritta Madonna, samt skrittat Caruso med Lorden som handhäst samt haft tusen saker utöver hästarna att stå i. Den tid jag hade över under hela dagen var jag hos min vän Erikas häst och red den för första gången sedan en olycka som hände henne för en vecka sen. Hennes häst var otroligt pigg och jättefin, ska bli roligt att hålla igång honom lite tillsammans med hennes lillesyster tills Erika blivit frisk igen.

Nu ska jag ut och rida Kulan på banan. Valence kommer jag bara longera en liten stund, han jobbar så fint under longering så det blir nog bra för honom. Imorgon ska jag åka till Runsten samt rida Erikas häst. Ska upp tidigt imorgon bitti så jag hinner rida mina på morgonen, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback