__

En fråga om Diablo

Är det bestämt hur länge du kommer ha Diablo innan han blir till salu? Har för mig att du skrev att han skulle vara hos dig ett tag och sen säljas :)?

Nej det är inte bestämt. Men tanken är att han ska hinna starta några tävlingar innan iallafall. Men han är nog till salu under hela tiden, men att priset kommer stiga med utbildning och om han kan klättra i klasserna på tävlingarna igen. Han har tidigare placeringar i 120 och gått 130, men har inte tävlat på ett tag pga hans nuvarande ryttare. Men som sagt, skulle någon vilja köpa honom om ett par månader så är han säkert till salu redan då! :)


Kommentarer
♥ equestrian - ridsport säger:

Verkligen en otroligt vacker häst! Med tanke på att du dessutom är en så duktig ryttare kommer det nog inte vara några problem för er att klättra i klasserna! ;)

Hoppas att ni hittar en riktigt bra köpare till honom också, det förtjänar han <:

2011-10-15 | 09:21:23
Bloggadress: http://equestrian.blogg.se/
Becca säger:

Riktigt fin häst.

2011-10-15 | 14:11:07
Bloggadress: http://unbeaten.blogg.se/
Lotta Beach säger:

Hej Hej

Lite sent ute men ville bara säga att jag tycker mycket bättre om den blå bakgrundsfärgen du har nu. Den grå kändes lite tråkig... Nu tycker jag helt klart att du har den absolut snyggaste "lay-outen" av alla mina bloggar!!

2011-10-15 | 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback