__

LADDA :D

Imorgon bitti går Caruso finalen i lilla grand Prix, hoppas min lillkille orkar det. Blir att ta det lugnt för honom nästa vecka. Kommer rida på novabettet istället för gag som jag hade idag, med remont och martingal! :)

Valence startar sent i finalen i GHS YR Cup tack vare placeringen idag. Ska bli såååå roligt!

Imorgon behöver jag i grundomgångarna inte rida mot klockan, vilket jag tycker känns jätteskönt! Hästarna hoppar bättre och det viktigaste imorgon är att försöka sätta nollan för att komma med till omhoppningen. Caruso fick gå skapligt mot klockan idag vilket jag egentligen inte alls gillar när man rider på så unga hästar, men det var chansen för att ta sig till finalerna.

Nu ska jag sova och ladda inför imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback