__

Söndag

Igår var jag i Stockholm med två helt underbara vänner, vi åt middag och gick på bio! Det var verkligen jättemysigt och otroligt roligt! Väldigt tråkigt att vi inte kan ses oftare!

Idag har jag varit ute och skrittat Madonna i ca 45 min. Imorgon blir det återbesök hos kiropraktorn.

Caruso och jag tog en långtur i skogen och galoppjobbade. Jag red barbacka och han var superpigg! Innan jag fick min första egna ponny så fick jag möjlighet att rida en äldre dms två shettisar samtidigt som jag red på ridskola. Jag red hennes två shettisar under flera år och hon hade inga sadlar så jg fick alltid rida barbacka. Än idag älskar jag att göra det och tror att det är väldigt nyttigt för balansen och känslan.

I eftermiddag ska jag hoppa en annans treåring som ska hoppas in inför nästa år som 4-åring. Ska försöka ta lite bilder då! :)

Ska rida Valle och Kulan ikväll också!

Ett klipp från när Elin och jag varit ute och ridit, så gick jg in på banan och tog ett språng barbacka på Caruso. Elin satt då på Lorden och filmade :)
http://www.youtube.com/embed/ivsaN-iLOMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback