__

En dag utan ridning

Idag har inte jag ridit någon häst alls, vilket är jättejobbigt, jag får ridabstinens bara efter en dag. Tyvärr har jag blivit sjuk, har väldigt ont i halsen och känner mig febrig. Hoppas det går över så snabbt som möjligt.

Det enda som händer den här veckan är att jag ska hoppträna för Ted med Valence, Caruso och Kulan på fredag. Madonna ska till kriopraktorn på fredag så det blir Kulan som får träna istället. Ska verkligen försöka få så mycket som möjligt filmat, och lägga upp det här på bloggen om ni vill se.

Ska skriva lite om de önskemål ni hade samt svara på de frågor som fortfarande är obesvarade också!

Kram på er så länge!

En bild från Kulans fantastiska löshoppningssprång i våras, oxern ligger på 160 i bakkant. Tur att föregående ägare inte hade löshoppat honom, då hade vi nog inte kunnat köpa honom, hihi :)


Kommentarer
Johanna säger:

Jag vet en liten häst som gärna har en super Amanda på ryggen om du har tråkigt!=)

2011-09-27 | 22:22:28
Fo säger:

han är så himla fin Kulan!

2011-09-28 | 09:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback