__

Film från hoppningen hemma på Furran ikväll

Nu börjar hon hoppa upp ordentligt med starkare avstamp, känner också att hon hoppar genom kroppen på ett helt annat sätt än förut. Fortfarande lite rörig framförallt efter hinderna och jag vill få henne att sätta sig mer på bak i galoppen. Hon har tendens att hela tiden dra ner huvudet lite och få med mig dit, men jag vill att hon ska bära upp sig själv, flytta vikten bakåt och bli lättare i fram. Allt detta blir ju förstås jobbigare när jag hoppar på min bana som inte är så stor och dessutom efter att det precis regnat och det är vattenpölar här och var. Men ser en ständig positiv utveckling hos henne och hon blir i bättre och bättre kondition och smalare i kroppen. Inställningen är ju fantastisk och språng finns det i henne!

Stort tack till världens bästa och snällaste vän Erika som var med och hjälpte till med allt och dessutom filmade!
Hinderna i slutet ligger upp mot 135.


Filmen blev lite konstig nu med ett slowmotionsprång mitt i och lite avhuggna språng?! Vet inte vad som hände när jag la ihop alla små klipp till en hel fel från dagens språng... Menmen, orkar inte göra om det för uppladdningen var otroligt långsam idag!

Kommentarer
Anonym säger:

Hej Amanda.



Nu börjar hon hoppa som hon ska. Kommer att bli ännu bättre, hon hoppar alltid bäst på tävling. Är säkert 30 kg kvar under magen som kommer att försvinna. Jag tycker att du gör det här mycket bra. Hon går garanterat samma klasser som lady Madonna och Caruso om hon blir kvar mot sommaren. Vi kör på som tidigare. Bra jobbat.



MVH Brännman.



2012-04-10 | 10:16:56
Julia säger:

Ser fint ut :)

2012-04-10 | 10:31:20
Bloggadress: http://ohjuliet.blogg.se/
Sofia säger:

Ser jättetrevligt ut, det ser alltid så enkelt ut när du rider!

2012-04-10 | 12:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback