__

Amanda lånar Kulan

Idag ska min älskade bebis Kulan åka på träning med en helt annan Amanda för världens bästa Ted! Jg åker ju själv och tävlar i Tierp och Amanda har hjälpt mig så himla mycket och ridit Kulan ganska regelbundet under lång tid och de passar jättebra ihop. Hon får nu förtroendet att ta min blivande stjärna på träning! Så himla kul att få se film sen och jättenyttigt för Kulan att komma iväg och träna!

Kulan och jag på senaste träningen för Ted vi gjorde i mars. Därefter blev det några tävlingar och sedan har han fått ta det lugnt och växa till sig lite. Han är nu ca 172-173 och är fortfarande ranglig men betydligt mer välbalanserad och känns mindre valpig att rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback