__

Förstod nästan ingenting

Det var en dansk som ringde på Lady Madonna som sett annonsen på Hästnet. Fy tusan, vissa ord var bara sjukt svåra att tyda. Fick gissa mig till en del av hans frågor. Det var iallafall en ponnyryttare som ska ta steget upp till junioråren. Och då är ju Donna en helt fantastisk häst, dessutom har hon mer kapacitet i sig, vet att den där flickan kommer kunna gå 150 med lite mer tid och rutin. Blir lite tårögd av tanken den dagen hon flyttar. Hon har varit min överlägset bästa "försäljnings-tillridningshäst" i stallet och snarare en väldigt stor tillgång för mig i och med att hon gått så stora klasser för att komma hit som tillridningshäst. Hon ger mig så mycket glädje!! Är evigt tacksam till hennes ägare som låtit mig ha henne så länge!




Kommentarer
.. säger:

Är det många som ringt på Donnan?
Någon som provridigt ännu?
Ska dem från Danmark komma o kolla på henne?
Hoppas verkligen hon får en ny ryttare som verkligen är värd henne och kan ta tillvara på hennes kapacitet...
Egentligen tycker jag att du själv borde köpa henne!

2012-08-31 | 12:52:33
Emilia säger:

Ni är helt overkliga tillsammans! Det är vi som ska tacka för att du tagit hand om henne som en prinsessa! Jag önska du kunde ha kvar henne för alltid, ni har en sån otrolig kapacitet båda två och tror ni skulle kunna gå hur långt som helst! Hoppas allt är bra med dig och världens finaste häst! Kram Emilia

2012-09-01 | 10:50:40
Lina säger:

Begär inte ägaren sjukt mkt pengar för henne? Över 300000:- är ju rätt saftigt pris för den hästen liksom :P

2012-09-03 | 21:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback