__

Gamla filmer

Hittat flera gamla videoklipp:

Lorden och jag, femtegången han hoppas under ryttare:


Lorden och jag ca 10 gången han hoppas under ryttare:


Caruso 4 år på hösten, första gången han hoppar lite större hinder med ryttare:


Valence 120 Strömsholm som 6-åring


Valence och min debut på elittävling Junior Grand Prix 135. Valle endast 6 år gammal!


Caruso banhoppning hos Ted 4 år gammal (augusti -08):



En crazyhorse jag skulle rida åt ägaren för typ två år sedan...
som jag var väldigt förtjust i. Lite av en problemhäst då e Heartbreaker. Nu blev det aldrig så, hästen såldes några månader senare och jag red honom bara en gång, och det var den här gången:

Kommentarer
Sofia säger:

Blir nästan lite rörd av de här filmerna. Jag känner inte dig, men har följt dig via noggen och bloggen enda från "den där tiden". Tänk vad du har lyckats bygga upp! Som jag har förstått det började du med i stort sett ingenting alls, till skillnad från många andra som bara glider in i den här sporten på en räkmacka. För att lyckas utan en jättestor budget krävs verkligen hårt arbete, en sund och schyst hästhållning och ett otroligt engagemang. Bara genom att läsa det du skriver och titta på filmerna märker man hur du brinner för det du gör och det är så himla härligt att se en person som inte bara använder hästarna som "maskiner", tycker man ser alldeles för många sådana ryttare nu. Fortsätt som du gör så är jag säker på att du kommer att nå dina mål! Du är en stor förebild!
Hälsningar Sofia

2012-12-08 | 19:05:45
Frida säger:

Kan inget annat än hålla med ovanstående Sofia.. Du är grym Amanda, vilken förebild!!

2012-12-08 | 19:42:50
Petra säger:

Jättekul att se!! :)
Va fina både Lorden och Caruso va som "ynglingar" =)

2012-12-08 | 23:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback