__

Glad! :)

Ramius sår läker så himla fint! Ska bli kul att ta bort stygnen på söndag och rida honom för första gången på ett par veckor, det blir en liten skrittur barbacka då! :) Det har inte blivit infammerat eller gått upp eller någonting, ser bra ut som ett rosa streck i huden nu. Igår var sista gången jag tvättade och la om "plåstret". från och med iväll tar jag bara bort omslaget så går han utan. Tur att jag har en så himla duktig och skicklig veterinär som gjort operationen så bra!

Har jobbat häcken av mig i stallet idag och verkligen supermockat alla boxar och fyllt nytt spån i så gott som alla. Skrubbat ur alla vattenhinkar (blev väldigt glad att vattenkranen i stallet fungerade igen så jag slapp gå till tvättstugan)! :) Fyllt massor med höpåsar, städat sadelkammaren, julpyntat lite, lagt in hö och vatten i boxarna, tömt sopor mm. Mysigt när det blev fint!

Snart ska jag åka och hämta lastbilen från verkstaden och så ska jag förhoppningsvis åka och hoppa Svampen och Caramelle i ridhuset ikväll om jag lyckas få med mig någon till hjälp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback