__

Hoppfilmerna

Lägger upp väldigt korta filmer, orkar inte ladda upp längre filmer. Tog iallafall med hästarnas största språng.

Donna avslutade på 140 både oxer och räcke och gjorde det så väl första gången att vi nöjde oss. Satte så fin höjd och runda språng! Det känns så otroligt enkelt på hennes rygg! Caramelle var supertaggad, hoppade ca 125 på oxern och 135 på räcket sista två gångerna. Lägger också upp Carusos två sista språng som ligger på oxern ca 135-140 och räcket la vi upp på 150. Han hoppade väldigt väl idag! Hästarna hoppar väldigt bra för att inte ha hoppat så här pass stora hinder på väldigt länge! Min sist är för bedrövlig, pappa har redan skällt på mig. Tror det är en kombination av ful vana efter att jag hoppat Svampen så mycket då jag vill sitta väldigt framåtlutad efter hinderna så att han blir avspänd och inte kör upp huvudet och lufthoppar/rusar iväg från mig. Han har heller inte avslutat sprången riktigt i bak men börjat göra det tack vare min "fula"sist som gör att han vågar fortsätta avsluta språnget. Det i kombination med att jag blivit lite svag i överkroppen nu i vinter... Ska tänka på att jobba bort det fort. Men hästarna hoppar lika fint för det ;)

Tack snälla Erika som följde med och hjälpte mig med Donna och Caramelle <3.


Kommentarer
Julia säger:

Vilket charmtroll Caramelle är!

2012-12-29 | 11:41:07
Bloggadress: http://ohjuliet.blogg.se
Emma säger:

Vad fint Carmelle börjat hoppa! :D

2012-12-29 | 20:28:20
Tove säger:

Fina lilla Madonna då!

2012-12-29 | 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback