__

I gång med min kommande stjärna igen!

Så himla härligt att sitta på hans rygg igen, och laddad var han verkligen! Skrittade ut ca 35 min tillsammans med Amanda som fick ta Bernity som ledarhäst eftersom jag misstänkte att Musse kunde vara lite harig ute nu efter 16 dagars vila. Tog bort stygnen idag och såret har läkt så fint! :) Imorgon blir det en skritt och trav runda i skogen så sätter vi igång med småsprång i mitten på nästa vecka. Han får ridas precis som vanligt men smyger förstås igång lite lugnt efter viloperioden.

Såret efter operationen idag efter att jag tagit bort stygnen:


Sötnosen som också var smutsgrisen idag innan ridturen:

Valence vilr till onsdag, skrittas till söndag och rids igång from måndag nästa vecka! :D Kul att smyga igång med alla på riktigt nu! :)
 

Kommentarer
Anonym säger:

Va skönt :) han är så fin Musse :)

2012-12-10 | 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback