__

Jag ber verkligen om ursäkt

Ja, jag ber verkligen er läsare om ursäkt för min dåliga svenska när jag skriver. Jag sitter och skriver mina inlägg på väldigt kort tid och är dålig på att korrläsa mina inlägg. Det är så mycket tankar i mitt huvud när jag skriver de långa och förklarande inläggen, att jag bara matar på. Ska verkligen försöka skärpa mig. Måste bland annat korta mina oändligt långa meningar. Jag försöker ju berätta en hel historia i en enda mening... Som sagt, ska försöka tänka mig för framöver! Det blir ju fruktansvärt jobbigt för er att läsa annars.


Calle! <3

Kommentarer
Anonym säger:

Äsch! Hellre långa inlägg (inlägg överhuvudtaget) med lite stavfel än inte :) Inget som stör mig. Tycker senaste dagarna har varit mycket intressanta här i bloggen :)

2012-12-11 | 11:08:45
Monika säger:

Har aldrig upplevt dina inlägg som oläsbara. Fortsätt som du gjort hittills så blir det nog bäst.

2012-12-11 | 11:33:06
Johanna säger:

Jag tycker det är bra som det är! Har aldrig tänkt på några stavfel eller liknande, så kör på som du gör tycker jag :)

2012-12-11 | 15:34:31
J. säger:

Har aldrig tänkt på stavfel eller ev meningsbyggnadsfel, just keep up the good work :)
Blir så glad när jag besöker din blogg och du har uppdaterat med flera inlägg!!

2012-12-12 | 18:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback