__

Söndag

Jag har spenderat två dagar med finaste underbara vännen Rebecca och Lorden uppe i Stockholm. Mer om det senare!

Nu har jag bråttom, ska iväg och hoppa tre hästar åt ägarna. Roligt jobb en söndagskväll! :D Mitt arbete är det bästa som finns väldigt ofta! :D

Berättar mer om dagarna som gått senare eftersom att min uppdatering varit kass senste tiden... :(

Rebecca och jag igår på väg in till Stureplan för utgång. Jag har insett att jag är en småstadsbo in i fingertopparna och ja, myskväll hemma slår utekvällar 99 % av gångerna;)



Kommentarer
Julia säger:

Jag är också småstads-tjej :)

2012-12-16 | 19:58:21
Bloggadress: http://ohjuliet.blogg.se
Anonym säger:

Roligt med uppdatering, du ska veta att det uppskattas! :)

2012-12-16 | 20:04:12
Lindish säger:

Fast vi hade ju ganska roligt när vi gick ut i Dublin, men det kanske är den enstaka procenten som är kvar? ;)

Svar: Men Dublin var ju fantastiskt! Minnen för livet <3
Amanda Gullström

2012-12-17 | 12:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback