__

Helt slut

Min kropp börjar säga ifrån lite just nu känner jag. Så himla mycket som händer just nu också. Red Lorden och Kulan ut i skogen idag, båda var superfina. De andra fick ännu en mysdag i hagen efter en lång och tuff helg. Imorgon ska alla ridas ut förutom Valle som jag ska åka till ridhuset med och hoppa de två linjerna vi hade problem med i helgen. Det kommer också en annan nyhet imorgon. Har också massor med frågor från er att svara på. Men nu ska jag ta det lugnt och titta på film med mamma och pappa.

Kommentarer
Jessica säger:

så fin bild! :)

2012-02-07 | 20:21:10
Bloggadress: http://puzzleofmyheart.blogg.se/
Caroline säger:

Du är så duktig Amanda och jag beundrar dig verkligen! Men komihåg att ta hand om dig själv, minst lika bra som du tar hand om dina fina hästar! :) Jag är själv slarvig med mig själv i tid och otid, man orkar till slut inte. Och det är ju då hästarna kanske får lida för det, att man tex inte har energin eller blivit sjuk och då inte kan rida/fixa i stallet. Kram

2012-02-08 | 07:22:31
Bloggadress: http://littleworldof.blogg.se/
Maja säger:

Jag vill börja med att säga att du är så duktig på det du gör och du är en stor inspiration! Jag har en fråga också, det är nämligen såhär att jag har två unghästar, en 4- och en 5-åring. Dom hoppar båda två otroligt bra. Jag önskar ibland att min 5-åring skulle öppna upp mer bak. Om jag inte minns fel så skrev du för ett tag sen om en teknik där man "stänger" handen i språnget för att hästen ska öppna upp mer! Skulle inte du kunna skriva mer utförligt om det samt lite bra övningar för att få den unga hästen att styrka sig/öppna upp och hoppa väl! Tack Maja :D

2012-02-08 | 13:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback