__

Tur i oturen

Madonna var sjukt söt i morse när hon kom ut i hagen, hon sprang runt som en lycklig kalv på grönbete! Rullade sig, gjorde capreoller, sparkade bakut väldigt högt, skuttade och gjorde 180 graders vändningar och satte av i full galopp efter. Stod bara utanför hagen och skrattade som en tok, den där hästen alltså... :) Lika mycket skrattade jag när vi skulle åka till Borås, för det gick knappt att hålla henne från lastbilen, hon ville VERKLIGEN åka! :D Knas!

Just nu tar jag det lite lugnt, blev sparkad ca 1 dm från knät igår, men det är ingenting brutet utan bara en blödning i muskeln. Det bästa med det är att det inte är något gips som sätter stopp för vad man kan göra, utan bara det mentala. Jag tänkte försöka ge mig upp och försöka rida idag iallafall. De orden som cirkulerar i mitt huvud just nu är "hade det träffat knät hade det handlat om kanske 1-1,5 år". JAG HADE TUR IGÅR! Så jag är glad över det!

Skriver mer senare och ska försöka svara på lite frågor också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback