__

:)

Nu ska pappa oxh jag snart åka och hämta den nya sadeln till Valence. Senare ikväll åker jag till ridhuset med Valence och rider ett markarbetespass inför Pietträningen imorgon. Erika ska rida sin häst samtidigt så det blir jättekul! :)

Min rygg gör fruktansvärt ont, när jag har legat ner eller suttit på en stol har jag jättesvårt att ens resa mig! Imorse fick jag rulla ur sängen för att komma upp? Dock kändes det bättre när jag red och blev varm... Så jag hoppas verkligen att jag klarar av att träna imorgon, det bara SKA gå. Pappa får plocka fram sina tidigare naprapatkunskaper och försöka massera och kanske manipulera ryggen ikväll...

Kommentarer
Maria säger:

Jag har diskbråck i min ländrygg (som jag fick när jag hoppade min ena häst, Amoremi-style) och mitt bästa tips är att du går så mycket du bara kan innan träningen.

Vi hästtjejer håller redan igång mycket, men att undivka att sitta för mycket innan du tränar har hjälpt mig en hel del. Tänk lite att du "skrittar fram" dig själv ett par minuter innan du sitter upp. Lycka till på träningen

2012-01-15 | 19:58:38
Anonym säger:

Var rädd om dig Amanda. Tänk om någon av dina hästar hade haft så ont som du har, då hade du varit väldigt mån om den eller hur? Du måste göra likadant för dig själv också? Finns en bra massör i Stallarholmen. teresa

2012-01-15 | 23:42:35
Anonym säger:

Var rädd om dig Amanda. Tänk om någon av dina hästar hade haft så ont som du har, då hade du varit väldigt mån om den eller hur? Du måste göra likadant för dig själv också? Finns en bra massör i Stallarholmen. teresa

2012-01-15 | 23:45:19
Anonym säger:

Hej! Det finns jättebra värmeskydd att köpa på t ex apoteket eller stadium, kostar 400 kr. Jag hade problem i början av vintern(har haft lite då och då, men det blir värre när det är kallt) och köpte sedan ett och nu är jag helt bra!

2012-01-16 | 09:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback