__

Inspirerande

Något som jag tycker är väldigt inspirerande är att träna med ryttare som är bättre än en själv! Jag älskar att träna med ryttare som kommit längre än vad jag har gjort. Det är för mig både inspirerande och gör att jag utvecklas mer! På Pietkursen kommer jag få träna med riktigt duktiga ryttare, varav några kommit mycket längre än vad jag har gjort. Det ska bli otroligt roligt! Och sen är jag så nyfiken på Piet som tränare att jag håller på att spricka! Mina stjärnor får följa med till Piets träningar. Valence går ett pass både på måndagen och tisdagen medan Caruso bara går ett pass på tisdagen. Imorgon ska jag förhoppningsvis hämta den nya sadeln till Valence också...


Kommentarer
Jennifer säger:

Världens bästa Angelica Jacobsson ska vara med och träna för Piet också :)



Hoppas att träningarna blir givande och roliga!

2012-01-14 | 22:44:11
Bloggadress: http://jenniferbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback