__

ROLF-GÖRAN BENGTSSON

Jag är bara liiiiiiite avundsjuk på alla som tittar på Roffes clinic i Flyinge just nu! Garanterat mycket lärorikt! Skulle mer än något annat velat vara där just nu! Hoppas det blir bra reportage om clinicen så man får följa den på en liten kant iallafall!

Jag vet iallafall att Ted är där nere och följer både clinicen och hans träning! Så jag får nog höra om allt ändå under träningen nästa vecka, tur för mig!

Är det någon som filmar eller skriver om det efter så får ni gärna kommentera er bloggadress!


Kommentarer
Rebecca säger:

Du kan följa clinicen på hästmagazinets hemsida. De filmar inte på clinicen, men de gör en skriftlig sammanfattning på hemsidan och så visar de lite bilder också.

2012-01-03 | 16:37:55
Ida säger:

Förstår dig! Skulle ge massor för att få vara där!!!!

2012-01-03 | 16:43:40
Anonym säger:

Kristina Warg var där och skriver om det, en häst i taget:)

2012-01-04 | 13:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback