__

SÅLD

Nu har Diablo hittat ett hem, köpekontraktet skrevs under idag. Diablo har funnits hos mig i fyra månader och gud så roligt vi har haft. Han är en helt fantastisk häst att rida och har en underbar och lättsam personlighet.

Diablo är såld till en ung tjej som bor alldeles i närheten av oss, och hon tränar regelbundet för mig. Jag kommer alltså få chans att se Diablo mycket fortfarande och hjälpa hans nya ryttare! Det känns hur kul som helst.

Diablo stannar hos oss till på onsdag, därefter flyttas han till sitt nya hem och sina nya kompisar. Vill verkligen tacka Diablos ägare för ett väldigt fint och bra samarbete och tacka för det stora förtroendet att ha haft Diablo hemma hos mig för träning och försäljning!

På söndag flyttar en ny individ in i stallet... :)



Fantastiskt vackra häst! Tack för fyra jätteroliga månader tillsammans.
Det är få förunnat att få en så snygg granne, så glad att du kommer finnas i närheten!

Kommentarer
Sofia säger:

Det är såå kul att följa dig och dina hästar!

2012-01-23 | 08:10:39
Anonym säger:

Tack Amanda för att du hjälpt Diablo till ett bra hem! Jag saknar "min" underbara lilla häst ofta, hade honom innan Tyra, i tre år. Jag hoppas att han nu får stanna länge hos sin nya ägare, det är han verkligen värd.



Mvh Louise

2012-01-31 | 23:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback