__

Tid- och planeringsskrock...

Typsikt! Fick en plats på landslagsträningen för Pether Markne och Henrik Lanner på lördag men tyvärr så krockade det med Tedkursen som jag både är anmäld till redan samt att jag har ansvar för Teds kurser på Runsten. Nu var det visserligen bara en endagarsträning på Strömsholm, jag var med på landslagsträningen förra året men då var det en kurs i Grevagården så då samlades alla ryttare där. Det var hur kul som helst, för då lärde jag känna väldigt många. Nu har Skånefolket och de söder ut en träning separat nere i Flyinge, så det blir inte samma grej som förra året.

Men iallafall, imorgon ska jag träna med Kulan och Lorden för Ted. Och på lördag ska jag träna med Amoremi och Madonna för Ted! :) Sen på måndag ska jag vara med för Piet Raymarkers ett pass på Caruso och ett pass på Valence! Och på tisdag rider jag ett pass till för Piet på Valence! Ska bli hur spännande som helst att träna för honom! Han har ju faktiskt tagit OS medalj!!!

Jag är helt galet taggad, glad och nyfiken på att träna för honom! Kommer bli en fantastisk erfarenhet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback