__

Torsdag

Ridpasset med Madonna gick jättebra igår. Ju mer vi jobbade konsekvent med Pietövningarna ju finare och mer avspänd blev hon. Dessutom var hon väldigt pigg och fräsch även efter passet, så hon verkar vara i väldigt bra kondition nu, vilket är viktigt nu inför de stora tävlingarna som kommer!

På morgonen körde jag två av mina kompisars hästar till kiropraktorn, de har haft problem och inte kunnat rida dem och haft problem att ta sig till kiropraktorn, så jag tänkte att jag kunde vara lite snäll och ställa upp som chafför! Lastbilen går som tåget och jag känner mig så säker att köra den nu, jätteskönt! Jag passade också på att köpa ett fodertillskott till Valence nu innan våren eftersom han har tendens att tappa lite just mellan februari och april varje vår.

Idag ska Erika vara här så vi ska rida ut alla hästarna, det blir mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback