__

Torsdag

Det straffar sig att jobba och rida mycket när man fortfarande är sjuk, då blir det bakslag och man blir ännu sjukare... Att jag aldrig lär mig!

Idag ska jag bara ut och skritta några av hästarna, annars försöka ta det så lugnt som möjligt. Måste försöka krya på mig så mycket som möjligt inför imorgon!

Ska städa klart i täckeskammaren också, nu när det är så himla blött ute och täckerna måste torka så måste vi hänga upp dem i taket i sadelkammaren, men nu sätter jag upp krokar i pannrummet istället, och lägger in de torra täckerna i ett annat rum så det kan vara ordning och reda i sadelkammaren istället. Hatar verkligen när det är kaos där inne, det är viktigare att det är fint där än i mitt rum. Så nu har jag rört om senaste dagarna och planerat hur jag ska lösa täckesproblemen, och nu äntligen hoppas jag ha hittat ett bra täckessystem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback