__

Film Lady Madonna Tedträning bana 145

Hon går ju inte alls lika roligt med huvudet med bettet som med hackamoret, men hon känns ändå lydig och håller huvudet ganska stilla ändå. Hon har det snällaste bettet man kan ha och ändå är hon så lätt att man knappt vill hålla henne. Men just nu känns det ändå som ett bättre alternativ för mig än hackamoret, förhoppningsvis kommer jag kunna växla lite mellan dessa sen. Sista språnget i slowmotion är en maxad 145 oxer, och den seglar hon ju över! Hon har verkligen kapacitet. Men som ni ser första gången i trekombinationen blir hon låg över B. river dock bara den undre bommen som ramlar när hon hoppar C-hindret ;) Men nu ska jag rida och tänka lite annorlunda, det hänger på min ridning!


Kommentarer
Anna Blomqvist säger:

Hej!
Har skrivit ett inlägg på min blogg om "novahackamore" som jag kallar det, det kanske hade varit något för Madonna också? Vet inte om man får tävla på det eller inte dock, men kan funka som omväxling på hemmaplan. Antar att det är ett novabett du rider henne på när du rider henne på bett?
Lycka till iallafall, en helt otrolig häst är det verkligen! :)

2012-08-04 | 16:43:27
Bloggadress: http://annablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback