__

Filmer Ramius

Här är filmerna från förra helgen. Ni får ha lite överseende, vi har bara varit ett ekipage 3 veckor här. Det blir mer och mer harmoni mellan oss nu, även om han fortfarande är lite irriterad med huvudet i svängarna och puschar på hinderna lite för mycket själv. Men det är den absolut bästa hästen jag suttit på. Vi debuterade både 130 och 140 den här dagen, och det var hans första riktiga 140-klass! :) Petet på tvåan i 140 berodde på att vi kom lite för nära. Med mer styrka, framförallt rutin och att vi lär känna varandra så tror jag detta blir min framtida seniorhäst för större klasser! Utöver det har han en helt underbar personlighet!




Kommentarer
Siri säger:

Åh, han är jättefin och du rider helt fantastiskt som vanligt.

2012-07-05 | 23:08:39
Bloggadress: http://lamints.blogg.se
Karin säger:

Ser inte ut att ta i ens! =)

2012-07-06 | 01:22:44
erika säger:

Superfin! Ska bli roligt att få följa er tillsammans. Du rider så himla bra! :)

2012-07-06 | 08:04:49
Bloggadress: http://www.majimka.blogspot.com
sofie säger:

han gör det väldigt enkelt men jag har väldigt svårt att se vad som gör att han skulle kunna bli Så bra. Han har lite hängande teknik, både själva hästen i språnget och bakbenen. jag vet att du är duktig och erfaren så om du tror det har du med 99 % säkert rätt men skulle vara väldigt intressant och höra vad han har som inte de andra hästarna har som gör att du tror så mycket på honom :-) Fin och bra blogg och du är duktig!

2012-07-06 | 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback