__

Ramius & Kulan

Min vän Amanda fick faktiskt hoppa Kulan för Ted igår i samma grupp som mig och Ramius! :) Det pga att hennes häst fått en spark och hon var tvungen att betala för platsen ändå. Nyttigt för Kulan att få komma ut på annat ställe och eftersom att Amanda ridit honom så pass mycket tänkte jag att det kunde vara en rolig sak att göra. Båda skötte sig jättebra och det är riktigt roligt att Kulan är igång nu igen efter sommarvilan! En liten filmsnutt på dem får ni se också! Ramius första kombination ligger på 130/140/140, första linjen på 140/140/145 och andra linjen på 135/140/140. Vill inte lägga in hela filmen med alla travpauser, volter och justeringar. Så snyggt att hon är på väg ut till höger efter grinden och jag håller på att åka själv till vänster - dit vi ska... ;) Men lite får ni iallafall se lite av träningen. Första linjen var svår för oss, med tre galoppsprång fram och sedan tre tillbaka, men ändå var han så fantastisk över 145 oxern som sista hinder på linjen. Tänk när vi fått igenom allt på marken, vilken häst!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback