__

Fin häst <3

Musse skötte sig lika exemplariskt idag. Dubbelnolla i 110 och superfin även i 120, men fick ett litet pet på ett räcke. Han hoppar emellanåt lite till höger på hinderna (detta var också anledningen till att jag ramlade av i första starten vi gjorde i 110) och det gjorde han på hindret innan så jag gjorde mitt yttersta för att kunna hålla benet och knäet borta från hinderstödet. Det gjorde att vi inte fick optimala förutsättningar till nästa hinder, och fick ett riktigt tråkigt pet. Men han är så fin och ämnad för betydligt större klasser än så här. På framridningen till 120 idag var han dessutom riktigt fin, jättehärlig känsla. Det är så kul att jobba med honom!

Imorgon ska mina prinsar följa med och hoppa på stora banan, det ska bli riktigt roligt.

Nu ska jag på ryttarträff på Runsten! :)


Kommentarer
Anonym säger:

Du kanske skrivit men jag måste missat, vad gör Madonna? :)

2012-06-15 | 18:53:56
Agnes---djurfickorna säger:

Vad kul att det kändes och gick bra! :)

2012-06-19 | 12:57:58
Bloggadress: http://djurflickorna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback