__

Hoppning på gräsbanan

Igår hoppade jag Zorba och Ramius på gräsbanan inför Runstenshoppet. Zorba var lite spänd i början över gräset och de tittiga hinderna. Det släppte mer och mer och i slutet kändes det riktigt bra. Hon gör sin största tävling hittills i veckan så det blir spännande att se hur hon reagerar.

Ramius skötte sig så fint och hoppade jättefina språng. Jag har massor av jobb att lägga i markarbetet på honom, och han är rädd för det mesta ute i skogen, men i hoppningen har han ett riktigt bra huvud och språnget finns där. Han är så underbar, att jobba med honom kommer bli bara väldigt mycket glädje!

Jag vill bli frisk nu, är så fruktansvärt trött på min hals, feber och sega kropp. Vad är det här, nu när jag behöver vara som piggast och med motivationen på topp? Gaaaah, blir galen snart.


Zorba igår, fotat av Erika

Kommentarer
Anonym säger:

När får vi se bilder och film på de nya hästarna + film på Scrållan? =)

2012-06-11 | 13:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback