__

Inte tålamod nog, eller kanske bara inte tillräckligt förnuftig?

Jag åker och tävlar imorgon trots att jag är långt i från frisk. Jag förstår alla er som tycker att jag är utomordentligt korkad, skulle jag se mig själv utifrån skulle jag vara benägen att hålla med. Men nu ser jag tyvärr saker ur mitt eget perspektiv och kommer alltså prova tävla och se vad jag får för respons från min kropp. Jag har bara en egen häst med och får dessutom skjuts så det blir lugnare än vanligt.

Ramius och jag gör vår första tävling tillsammans, förmodligen gör han sin första tävling på gräs också. Jag har inte hunnit rida honom allt för många gånger själv eftersom jag varit så sjuk, men tror inte att det ska vara några problem. Zorba gör även hon gräsdebut och sin första "riktiga" tävling med lite högre standard, hon debuterar dessutom 120 imorgon.

På kvällen kommer en tjej och provrider Lorden. Hon låter himla go i telefon och det låter som om det skulle kunna passa ridmässigt också, men det ser vi imorgon!

Nu ska jag sova, vet inte riktigt hur jag ska lyckas somna, får sparka mig till sömns varje natt nu när jag bara sover om dagarna och kollar på film. Har läst att man ska tänka sig ett svart hål och bara fokusera på det, eller tvinga sig själv att hålla upp ögonen och sedan blunda långsamt, öppna ögonen och hålla på så ett tag för att sedan, till slut, somna. Kanske värt att testa? ;)


Kommentarer
Kommentatorn säger:

Eller bara ett tecken på att du börjar tillfriskna! :)

2012-06-14 | 13:31:23
Bloggadress: http://hastbloggskommentatorn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback