__

Roligt!

Jag fick ett samtal från en tävlingsledare i Strömsholm angående en showklass i höjdhoppning som de ska ha på Strömsholm under fredagskvällen med jättebra prispengar. Jag blev inbjuden om jag själv tyckte att jag hade en häst som jag kunde delta med, hur kul som helst att få en sån förfrågning! Nu blev jag ju dessvärre tvungen att tacka nej eftersom att jag inte vet om jag kommer kunna delta överhuvudtaget, men är ändå väldigt glad över att ha fått frågan! Förra året hoppade den högsta 185 cm. Hade jag varit fullt frisk och hunnit träna lite innan hade jag lätt chansat och varit med på Caruso. Vi har hoppat räcke på 170 cm några gånger som högst, men det har han gjort enkelt! Har ju en bra bit kvar till 185 dock, men bara att delta hade ju varit sjukt kul...

Kommentarer
Anonym säger:

Lovade inte du att lägga ut info om hästarna igår? ;)

2012-06-05 | 12:37:23
Victoria säger:

Hoppas att du kryar på dig! Och att allt ordnar sig! Vore kul att se dig och hästarna dina på slottsbanan! :)

2012-06-05 | 17:35:01
Bloggadress: http://victorialjunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback