__

Två nya hästar i stallet!

Jag tror fortfarande att det är en dröm, men jag har flera gånger under kvällen övertygat mig om att han faktiskt står ute i en box i stallet. Helt otroligt. Jag är så lycklig! Vill verkligen tacka den person som faktiskt gjort den här chansen möjlig!

Har också fått hem ett skimmelsto som en vän till mig ställt här för försäljning, vilket gått fort och jag är hur glad som helst över att kunna ha henne hemma. Hon är 6 år med superstam! Hur fin som helst! Ägaren har själv tävlat svår hoppning och YRSM, så känns som en ära att få det är förtroendet. Är också glad över att jag fick in en ny försäljningshäst så fort!

Nu är det fredagsmys hemma med mamma, tidig sänggång och sedan upp för tävling med Zorba och Scrållan, vi åker redan vid 6-tiden!

Skriver mer imorgon och berättar mer!
 



It's like a dream

Kommentarer
Helena säger:

Jättenyfiken vem "han" är!!! :D

2012-06-02 | 18:28:47
Anonym säger:

Åhh, berätta nu :) är sååå nyfiken :)

2012-06-03 | 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback