__

Dagen

Oj, det har verkligen tagit tid att svara på frågorna, satt länge igår kväll, och så har jag förstås fått in nya när jag väl hunnit svara på alla. Men många roliga frågor och hoppas att ni är lite nöjda med svaren åtmistone.

Nu är hovslagaren här och skor nu sista hästen av tre idag. Ska ut och rida hästarna nu efter de har fått lunch, och åker iväg för att ha träningar ikväll.

Idag kommer jag rida Madonna, Caruso och Lorden. Valence ska longeras en stund, gick ganska hårt igår. Furran och Kulan får en vilodag.

Kommentarer
Anonym säger:

Tack för att du tog dig tid och svarade så utförligt på frågorna. Väldigt rolig och intressant läsning, som vanligt! Hoppas att du hittar en sponsor/samarbetspartner snart som matchar dig, då finns det inget som hindrar dig att nå toppen! Du förtjänar det verkligen.

2012-03-28 | 13:08:27
Caroline säger:

Måste ställa fråga trots att du redan svarat på massvis x)



Har du något tips till ryttare som har svårt att se avståndet och avsprångspunkten på hinder? Vill gärna trycka av min häst ett halv språng för tidigt. Ju högre ju med spänd blir jag och ju tidigare hoppar vi x)

2012-03-28 | 17:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback