__

Härlig kväll!

Gårdagskvällen var riktigt rolig! Mysig och god middag och att bowla var hur kul som helst :D Vi delades upp i lag om tre på olika banor och vårat lag vann ;D Jag är ju tävlingsmänniska så det är klart att det gjorde det ännu lite roligare, haha!:D Malin, Maria och jag var ett starkt team ;)

Idag har jag varit borta även på förmiddagen och har bara hunnit rida en än så länge! Lorden var så klantig igår och gick på sina egna framfötter och drog av sig en av sina skor fram :/ Får bli ett pass på banan idag igen med honom innan hovslagaren kommer imorgon. Det är lite surt nu eftersom hoven redan var lite trasig, men hoppas att det kan ordna sig ändå.

Nej nu ska jag sätta lite fart, har en lektion om några timmar också!

Skriver mer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback