__

Ni ger mig så stor motivation!

Jag har haft träning för fem av mina elever den här veckan, och gud så roligt det är att vara igång med det igen! Banna hemma är jättefin och det fungerar perfekt med träningarna där, förhoppningsvis kan jag snart komma i gång med träningarna borta på en annan större anläggning igen också. Tränarrollen är verkligen någonting jag brinner för och när man ser en utveckling och att någon tar till sig det man säger och man ser en positiv förändring i ekipaget så blir man bara så otroligt glad och får en stor motivationskick.

Just nu är jag väldigt glad över Disa och Diablo som utvecklats enormt på otroligt kort tid. Disa är så himla ung fortfarande och har tagit ett stort kliv upp på stor häst. Hon tränar bara för mig och är otroligt snabb och duktig i att ta instruktioner. Det blir som att jag får hjälpa henne att forma sin ridning och hjälpa henne och fina Diablo som jag dessutom känner så väl efter månaderna jag hade honom, och gud så roligt det är. Det ger mig nästan lika stor kick och engagemang som när jag får hem en lovande unghäst att jobba med :)

Vill tacka alla som tränar för mig och för alla sms jag får så ofta efter som gör mig lika glad varje gång. Ni ger mig väldigt mycket positiv energi och motivation!

Kommentarer
Helene säger:

Kommer man kunna träna för dig som "utomstående"? Är inte aktuellt nu men förhoppningsvis inom en relativt kort framtid. Jagtycker du är väldigt duktig med en bra känsla och mentalitet kring hästarna och deras träning!

2012-03-19 | 21:09:08
Bloggadress: http://Helenececilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback