__

The mind

Jag minns en gång när pappa och jag såg ett reportage med Nelson Pessoa, Rodrigo Pessoas pappa. Han fick då frågan vad han tycker är de tre viktigaste egenskaperna när han köper en unghäst? Han svarade då:

- The mind
- The mind
- The mind

Ganska tänkvärt faktiskt.

Nu ska jag sova och försöka bli frisk! Men måste också säga mitt bland alla mina tråkiga och förmodligen deprimerade blogginlägg att jag verkligen älskar mina hästar. Att ha tre egna så fantastiska hästar som Valence, Caruso och Kulan är helt underbart. Dessutom får jag rida så underbara hästar som Lorden, Madonna, Furiosa, Scrållan och Amoremi. Jag älskar allihopa otroligt mycket och tror på framtiden, men känner just nu att allt tar emot på alla håll. Jag behöver ta en paus, andas ut, hitta tillbaka och jag lovar att jag gör det. Och jag har helt fantastiska läsare här på bloggen, tack så otroligt mycket för alla kommentarer jag får! Ni är underbara!

Du är mitt allt

Kommentarer
Caroline säger:

<3 Låter toppen :). Snart är du tillbaka med BESKED! :)

2012-03-04 | 09:01:15
Bloggadress: http://littleworldof.blogg.se/
Johanna säger:

Bäste .goa Amanda ta tiden till att hitta DITT koncept det som du vet att det fungerar, med din egen fantastiska känsla, en av MÅNGA saker som gör dig unik och så underbar!! =O många Kramar

2012-03-04 | 09:40:26
Anonym säger:

Ta tid på dig att bli frisk! Du är så himla duktig o klok i dina beslut.. Tråkigt med motgångar men snart vänder det med din kanon fina hästar! Styrkekramar till dig!

2012-03-04 | 10:13:39
Alexandra säger:

Du är så oerhört inspirierande och helt otroligt duktig. Strunta i vad andra säger och gör det du tror är bäst för dig och dina hästar. Heja Amanda!

2012-03-04 | 11:49:11
Bloggadress: http://alexandramedbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback