__

Världens bästa Vallis

Har haft en lektion nu som gick jättebra, det var väldigt roligt! Jag hade lastbilen med mig så Valence fick vänta under lektionen sen tog han och jag en riktig långtur runt på vägar i ett jättestort område som för mig känns helt unikt. Det är så fantastisk natur däromkring, sandvägar man kan följa hur långt som helst, vatten precis bredvid vägarna och otroliga byggnader, herrgårdar och så. Det känns lite som att åka tillbaka några hundra år i tiden. Vädret var dessutom fantastiskt. När vi kom tillbaka till stallarna igen så red jag till grusbanan och hoppade den banan som vi hade haft på träningen. Jag har inte hoppat Valle på länge nu. Han var så jäkla fin, energisk, rund och stor galopp, avspänd mentalt och underbara språng. Helt otroligt bra känsla, var länge sen. Snart är vi i toppform och jag tror att min älskling är glad över att hoppa utomhus igen! Jag är helt överlycklig över min fina prins idag! Vi hade det otroligt mysigt!

Kommer åka dit och gå en promenad med hundarna imorgon, då ska jag ta med mig kameran och ta bilder så ni får se vad jag menar! För mig är det en av de finaste platserna på jorden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback