__

Dagarna som gått

Just nu är det väldigt mycket som händer och uppdateringen här på bloggen har verkligen varit usel sista dagarna. Jag har en sak att berätta men det kommer senare.

Hästarna går riktigt bra nu allihopa och det är riktig sommarvärme! Hästarna går alla i stora gräshagarn nu och alla ser så glada och välmående ut, det är sommar redan i maj! Hur underbart som helst!

Jättemysigt med Erika som inackordeting också, hennes häst är supersocial och jättego på alla sätt, vi har jättefint i stallet och det är underbart både med samarbete av allt stalljobb och framförallt sällskap antingen hela för- eller eftermiddagen beroende på hennes jobbskift! Ett positivt lyft på alla sätt!

Madonna har haft hoppvila sedan Falun och i helgen ska jag börja skutta lite banor på gräsbanan igen, om jag känner henne rätt kommer hon vara måttligt taggad... ;) Hon har tagit det ganska lugnt och jag har faktiskt bara ridit ut på henne, hon känns superfin verkligen. Nu taggar vi för en 140-klass nästa helg, därefter följer hon med till Strömsholm och Runstenshoppet med de andra hästarna.

Kulans tävling blev  tyvärr inställd igår eftersom jag och Erika var på utflykt hela förmiddagen och det blev så stressigt med tid!

Idag var Emma här och red ut med mig, supermysigt!


Kommentarer
Nyfiken säger:

Var ska du tävla med Madonna i helgen? :)

2012-05-28 | 11:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback