__

Söndag

Hoppade 140 på Caruso med hackamore efter alla hans tandproblem under helgen. Kändes bra på framhoppningen men på banan fungerade det inte alls. Ingen bra runda idag för vår del. Fick inget läge alls in i trekombinationen och han vek av, samt ett jättedumt pet på fyrans räcke. I veckan blir det att fixa tänderna på honom och hoppas att han snart kan vara back on track, detta var ingen bra helg för honom!

Madonna var nolla och placerad i 130, så duktig!

Lorden superfin i 130 men noll kontroll till ett hinder! Måste hitta ett bett där jag kan få tillbaka honom på linjerna för han är ute och tävlar med mig fortfarande. Sen blir det massor med dressyrarbete för hans del. Däremot har många språng varit fantastiska under helgen!

Valence kollades av veterinären och det verkar inte vara något allvarligt alls med honom, phu... Mitt hjärta!

Nu är jag helt slut både i huvudet och kroppen, lite egen tid i rummet behövs nu. Mobilen avstängd, helt själv och en film är precis vad jag behöver just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback